All the bad boys standing in the shadows, and the good girls are home with broken hearts...

FREDAG, weeeey! A new day is born and I like it ;)!
Är nu i min kära systers lägenhet på Drottninggatan, ser ni någon arg fyllbult ute på en balkong inatt så kan det vara jag som har haft en misslyckad kväll, men det återstår ju att se!
Annars känner jag mig ganska taggad inför kvällens bravader, jag hade dock behövt ha något nytt att ha på mig.. Menmen, vad gör man inte..? Kanske min kära syster har någonting att "låna" ut! Vi kommer att ha en otroligt rolig kväll, för det vet jag bara.

Kanske, kanske ska jag ge mig ut på stan och köpa de där blanka, svarta tightsen som jag spanat på så länge... Hrm.... Undrar jag... Jo, maybe baby!

Oh, nu kommer kanske min Sandra lite tidigare in till mig.. Där blev jag glad! Det finns ingen som är mer sällskapssjuk än jag. Men ja, vad är det vi har sagt om ikväll, Ida? Vad vill vi? Ja, det säger jag inte högt här. Men mina planer SKA fungera, om jag så ska behöva prata med min "fina kollega". Haha.


Nehepp, nu får det bli stan snart! Spikat!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback