Baby can you tell me what does that mean?

Don´t let me stop you - Kelly Clarksson. Det är precis som om det var min låt just nu.

Nu har jag precis kommit hem efter en låååång dag. Jag har varit ivägivägiväg. Först hos skruttarna, mina hjärtan, hos er vill jag stanna. Vill inte tillbaka till min riktiga skola igen, vill bara stanna här i stan, trivs så bra med mina barn, min handledare och övriga härliga arbetskompisar där ;)! Idag var det konferens som gällde i tre timmar, lite långtråkigt men det är sådant som också hör till.

Sedan blev det ännu mer jobb nu ikväll, jag var dödstrött och kände mig slut. Men det är alltid roligt att komma tillbaka och hälsa på och träffa alla gamla goa arbetskompisar och kunder där :)!

Så nu är jag trött och ännu mera trött. Längtar redan efter morgondagen! Nu fick jag sms av Ida också, "ring mig :)", oh, det kan vara news på gång! Sådant gillar jag.


Jahapp, annars så blir det jobb imorgonkväll också, och jag tror det blir väldigt mycket mer att göra imorgon. Och jag ska bara le och se glad ut, vara mitt allra trevligaste jag mot alla :D. That´s me from today! Jag ska bli mig själv igen, glada Sanna. Det känns skönt att ha kommit till insikt med det nu, vet inte varför jag har varit så trög på sista tiden. Men det är ju aldrig försent att ändra på sig, bli som man var förut, innan det gick snett för några månader sedan. Så, från och med idag, säger jag bara :D.


Nu blir det snart djupdykning ner i sängen. Först ska jag bara mysa lite med mamma&pappa i deras nya fina soffa, i den "nyrenoverade" källaren :), det är så fint så, här kan jag stanna!

Ciaociao på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback