I thought I was bursted for this one.

Nu blir det strax sova, för imorgon vid halv nio är det luciatåg i Fredrikskyrkan. Det ska jag och alla mina små skruttar gå och titta på. Det är 5:orna på skolan som har det. Sen på måndagkväll är vårt egna i kyrkan, det ser jag fram emot!


Men jahapp, annars är allt bra. Har bara varit med om en enda besvikelse idag. Det tar sig, som man säger.

Imorgon blir det stanna kvar i stan efter praktiken.. SKÖNT! Ska nämligen bo i min kära systerysters lägenhet hela helgen. Det är praktiskt som attans eftersom man slipper oroa sig för bussar hem, eller annat ;)!
Och imorgon blir det då lite fest. Mycket möjligt att det blir samma på lördag också. Men nu laddar vi inför morgondagen istället.


Hrm, jag känner att jag är naiv som fasen nuförtiden. Tror att jag måste sluta att vara så godtrogen.


Skriver mer imorgon. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback