Whoa, I never meant to brag but I got him where I want him now.

Dagen har varit en mycket trevlig dag.
Jag har som vanligt varit hos mina småskruttar och det var lika mysigt som vanligt. Och när jag sedan slutat så begav sig Sandra in till staden för att träffa mig. Var väl lite meningen att man skulle hittat lite julklappar, men vi trivs så mycket bättre fikandes och skitsnackandes ;).
Vi lyckades även idag hitta en pojke som vi aldrig sett. Ja, det var ett såntdär moment "Vart har du varit i hela mitt liv?", så om någon känner med sig att de vet vem den ganska långa, mörkhåriga pojken med lysande orange mössa är, så är ni välkomna att meddela detta snarast :)!

Sedan träffade jag Chelle på stan. Och jag fick en fin förfrågan om att följa med henne hem en sväng och träffa hennes mamma och lillasyster Emma, som jag inte sett på säkert två år. JA, klart jag ville! Lilla, söta Emma som jag var dödspolare med förut hade nu hunnit bli fem år och stora tjejen. Ja, jag tror att det är så att vissa barn helt enkelt bara är allmänt klokare än andra. Det var också mycket trevligt att träffa mamma Charlotte :)!

Sen kom jag hem, tog ett mysigt bad och lite sådant. Och nu har jag hamnat nere i sängen, vilket är skönt! Tänkte sova lite tidigare än vanligt idag, lycka till, men iallafall!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback