Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

LasseLasseLasse, du är underbar.


Imorgon bär det av till min kära tatuerare igen :)!


Jahapp, tillbaka till verkligheten idag, dags att vakna upp, Sanna! Det var mindre skönt att jag vaknade 04.19 med tankar som bara yrde runt i huvudet. Jag vet inte, men jag väntar fortfarande på att jag ska släppa taget.

Men jisses vad skönt det är att efter en helg som denna få träffa mina små skruttar igen. Underbara, underbara ni! Vilka skratt man får... Eric, helt fantastisk med alla lååååånga berättelser om precis allting. I morse gällde det det nya Indiana Jones-spelet... Hahaha, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. Alla dyra bilar och flygplan som kostade 250000 osv, och sen helt plötsligt "Men varför köpte jag en trehjuling?!" Lillknatte, där fick du dig en tankeställare mitt i din berättelse. Och sen har jag nog hört 15 olika versioner av hur julkalendrar kan se ut, och Saga ska spara all choklad i sin kalender tills på julafton. För då får man mer!

 

Det känns skönt att ha kommit alla dessa små människor så nära, att de fäster sig vid en och vägrar släppa taget. Det är skönt att få lite kramar och gos när man som mest behöver det. Som Tara sa, "Sanna, jag vill inte att du ska vara ledsen, du bor i mitt hjärta iallafall". När man får höra något sådant så börjar man smågråta lite. Ja, ni lyser upp min dag, skruttarna!


Annars så känner jag att det är dags för att börja träna lite mer kanske. Kom hem för en liten stund sedan från en springrunda.. Jag vet, regnet öser ner, men det var skönt. På med understället, träningskläderna och springdojorna. Det är bra, men kanske att man skulle försöka bli något starkare, genom att träna PÅ RIKTIGT.

 

Annars vet ni hur det ligger till. Jag säger återigen som min Lars "det här är brustna hjärtans höst".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback