Gymgymgym, jagjagjag.

Usch. Nu har jag sprungit mera. Upp till gymmet. Och tillbaka. Sen har jag också befunnit mig på gymmet en stund. Hör ni själva? Jag har befunnit mig på gymmet, och hur går detta ihop sig?! Mja, det kan man undra. Jag vet inte riktigt. Men jag tror att vi skulle kunna ligga där på golvet och skriva siffror fler gånger, faktiskt!


Jag vet vems ben och mage som kommer att må bra imorgon :).




Menmen, nu är det nog sovdags alldeles strax. Upp vid sex imorgon, som vanligt. SEGT!


Sprutan imorgon också, om jag hinner hem innan det stänger här. Det känns drygt, då går jag väl och blir sjuk för bara för det. Jag är lite, lite nervös. Antar att jag blir mer imorgon när jag får höra hur ont dom på jobbet som tog den idag har då. Usch. Tyck synd om mig lite här också!


Godnatt annars.

Kommentarer
Postat av: Lisen/Louise

Hej Sanna! Kom in på blogg här nu och läste. Lider med dig. Jag vet hur det. Det jag kan trösta dig med är att allt går över, fast det tar tid.. men med tiden blir det bättre.. Sköt om dig /Lisen.

2009-11-24 @ 16:53:33
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback