Heldag.

Åh, skruttarna måste nämnas varje dag. Om så bara såhär, för det är dom värda. Så värda.


Annars när jag kom hem idag och skulle ta min vaccinspruta mot svininfluensan så vad allt vaccin på lilla Hasslö slut. Blir man irriterad eller? Så jag och papps körde till Nättraby och körde en vild chansning. Och tur var väl det, för där fanns det gott om vaccin kvar! Hrm, rätt spännande att man sitter med tre stycken andra människor i rummet. Har aldrig varit jättespruträdd, men jag hade jagat upp mig innan idag.. Så jag pratade och pratade med den stackars sköterskan, men det gick snabbt :). Något som däremot var lite halvmysko var att blodet minst sagt sprutade... Sköterskan och jag blev nog lika chockade!

Så nu gör det ont. Aj!



Sen har jag också varit hos Caroline och pratat tatuering, detta kommer nog bli jättebra :)!


Nu blir det snart fika med mysiga människor!


Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback