I still haven´t found what I´m looking for.

Ah, vilken vecka! SANNA, DU BEHÖVER JU PLUGGA! Men det går trögt, det går jäkligt trögt.

I måndags var det skolan som gällde, det är faktiskt väldigt skoj där. Jag gillar min klass grymt mycket, vi är ett fint gäng tillsammans, mina vänner!
Idag vill jag inte ens tänka på, har bara varit en vända på ICA, inget annat. FETFETFET!
Imorgon kommer killen i mitt liv, Leon! Han ska vara hos mig och mysa hela långa dagen :)! I´m looking forward to it!
torsdag blir det skolan 10-15, ny kurs. Känns sådär med ny info när man ändå ska ut på VFU nästa vecka... Sedan tror jag att jag åker tåget hem på eftermiddagen för att hämta upp bilen så att jag ska få med all packning som behövs när man ska vara hemma i en månad. Det är inte så lätt att ta på tåget! Stannar nog hemma ända tills på fredag kväll eller lördag morgon för då blir det alltså tenta.... Jag spyr på detta! Engelsk grammatik, inget jag ser med glada ögon på.
Menmen hold on, Casey!


Nu blir det en lugn kväll, väntar in DH!

Tänker också på min Melinda <3.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så hittade jag lilla Sannas blogg, vad trevligt. Den har förgyllt min kväll. =) Jag vet att det sugen att plugga, förstår inte hur jag nånsin ska kunna ta tag i det där igen. Men kämpa på vännen, jag hejar på dej. =)

Ska du hålla dej hemma i en månad? Det låter som ett väldigt fint tilfälle för en fika eller två. =)

Puss på dej!!

2009-11-10 @ 23:18:17
URL: http://susanned.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh älskade lilla Susanne, ja, ta med mig på en fika! Jag är hemma till jul. HÖR AV DIG, jag har alltid tid! Pusspuss.

2009-11-19 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback