Jag har lärt mig att längta är bättre än att ha för man saknar inte sånt som man har.

Jag tycker det är otroligt tråkigt att vara ensam, sådan är jag. Jag vill ha människor jag tycker om runt mig hela tiden. Men nu är jag här själv, framför tv:n på min matta med ett glas juice i handen. Jag klagar inte över situationen i sig, nej, bara ensamheten.
Annars tycker jag att mitt liv ändå har tagit en positiv vändning. Jag är nöjd och jag vill mest av allt tacka Sanna, för att hon alltid finns där och ställer upp. Hon sköter om mig helt enkelt!

Halloween har passerat också... Hade en mycket trevlig kväll bland mina goda vänner!

Någonting jag också längtar efter är Lasse den 2:e november på Telenor arena. God, antar att det blir lika magiskt som alltid.

Nu blir det nog snart sängen, grupparbete med Evelina imorgon eftermiddag.

CiaoCiao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback