Ontontont.

Gårdagskvällen har otroligt trevlig;), tack för det, det behövdes!

Fortfarande känns det dock som att det sitter någonting i min mage som inte ska vara där, som en klump. Jag har den här jag-mår-illa-känslan hela tiden och kopplar inte av för en sekund. Om jag hade kunnat vrida klockan tillbaka så, lita på mig, då hade jag gjort det. Tårarna kommer fortfarande och jag tror jag blir helknäpp av det här till slut. Det var bara detta, inget mer... Och det gör så in i helvetes ont! Det gör ont att jag inte kan göra någonting för att få det bra.



Sedan en annan sak, slutaslutasluta. Det hjälper inte att du beter dig som om du var 10 år och var arg på hela världen. Hur ska man kunna slappna av när man är på samma ställe som du? Ger du dig aldrig? Du har så jävla fel, och det är tråkigt att du inte kan inse det själv. Sluta med det du gör, för det hjälper ingen.

 

Annars så är det ju Lasse ikväll och jag kommer väl lipa ihjäl mig till hälften av hans låtar. Det var längesedan jag mådde så dåligt som jag gör nu. Men det ska bli mysigt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback