Where the streets have no name...

Idag har jag, som vanligt, varit hos skruttarna. Lika fina som vanligt, och jag uppskattar alla kärleksförklaringar jag får.

- Sanna, jag tycker om dig jättejättemycket.

- Tack så mycket, vad snäll du är! Jag tycker om dig, och er allihopa, jättejättemycket också!

- Mmmm... Men du Sanna, jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag gillar dig. Du är jättebra. Vi tycker om dig allihopa, jättemycket. Vi tycker du är jättesnäll och rolig, sen sjunger du fint.. Och hela du är jättefin, du är så söt!

Underbara ungar! Jag fäller nu dagligen en liten tår när jag är i min klass. Det är konstigt egentligen hur känslosamma dom faktiskt är, redan i den åldern. Dom lär mig mycket, både inom skolområdet och utanför.


Sedan fortsatte jag min dag på stan med min fina Sandra. Ett sällskap som jag uppskattar väldigt mycket! Hittade massa fint. Egentligen så hade jag talat om för mig själv att det bara var julklappar som skulle inhandlas den här månaden. Men tusan så fel jag hade, jag hittade massor av kläder och sedan min älskade tatueringsbok som jag längtat så efter. Därefter blev det en fika och lite mat på stan, och jag fick prata av mig, vilket var skönt.

Vi fortsatte sedan dagen med KB, lille Martin, ett sällskap som också är väldigt trevligt :). Hjälpte till att hämta hem en bil åt honom. Därefter köpte vi glögg och begav oss hem till Kirre, och mös med detta. Det blev också lite hämtpizza. Fasen vad jag gillar folk med glimten i ögat, det hade pizzakillen. Man blir så glad av sådant! Bjurman och Fester kom också en sväng. Alla dessa människor får en alltid på något vänster att känna sig lite mer uppåt.

Och nu är jag då hemma, efter att Nicke hämtat! Ligger i min säng och känner mig som jag mest gör nuförtiden, men jag skyller på vädret!

Imorgon blir det SEXPARTY och är det någon som ser fram emot det så är det jag!



I couldn´t act like you, but I could love like you do.


Ciao darling, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback