You used your big sister calm to tease me to tears.

Det är tråkigt att vara själv. Det är tråkigt att plugga. Det är tråkigt att ha tenta. Det är tråkigt med grammatik. Självsjälvsjälv. 


Jag vet inte, men jag fick ett sug efter min kära syster här innan. Det är tråkigt att vi inte kan synas oftare.


Vad som däremot gör mig glad... Eller VEM, rättare sagt... Zlatan... Jag sitter bara och ler när han är på teven, killen är ju guld! That boy is mine.


Jahapp, sova snart då, antar jag.. Jag som skulle pluggat.. Men nej. Sova bort ensamheten. Usch vad deppigt det blev. MISSFÖRSTÅ MIG INTE! Jag är nöjd med tillvaron, men ensamheten kunde jag varit utan.

Kommentarer
Postat av: edith :)

Fin blogg! :)

Du skriver om roliga saker som är läsvärda ;)



Besök min blogg också om du har tid, edithsomavril.blogg.se, eller edine.blogg.se :D



Kram!

2009-11-10 @ 18:03:50
URL: http://edithsomavril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback