All of these lines across my face tell you the story of who I am.

Ligger här i lägenheten i Växjö och bara tittar på tv:n, har gjort det i stort sett hela dagen.. Får snart panik.
Kanske man skulle gå en runda? Fast å andra sidan... Nej! Men jo.

I onsdags blev det fest med mina tjejer.. Maria, Sanna, Nina och Becca. Tyvärr hoppade Carro det denna gång. Men det var väldigt trevligt, med utgång på Sivans också. Senare på natten sjönk dock stämningen avsevärt när jag tillbringade näst intill en timme med att åka buss.

Vi hade för övrigt tacoskväll här hos mig i torsdags kväll... Jag, Zlatka, Lisa & Evelina. Det var väldigt mysigt.
Vi tittade på "Mammas pojkar", där en gammal klasskompis är med. Jag måste säga att själva programmet är
väldigt speciellt, tolka det hur ni vill.

Och i fredags hände det äntligen! Klassfest! Det var väldigt trevligt att få träffa alla utanför skolan, när man inte bara pratar om engelsk grammatik och kursplaner, m.m. Men eftersom att vår klass har en del utbytesstudenter så var vi ändå tvungna att prata på engelska, det blev sådär efter några drinkar;p.
Efter att ha varit hemma hos Johanna så blev det utgång med alla på Grace i stan, det var väl ingen direkt höjdare. Dock hade man väldigt trevligt sällskap så kvällen var väääääääääääldigt lyckad på det hela taget :)!

Fotbollen igår, ingen kommentar!

Och nu sitter jag som sagt här. Tror också att jag börjar bli nervös inför min kommande tatuering. Jag har hunnit glömma bort hur det känslan, det är väl mest därför jag nojar! Men det blir väldigt roligt, det blir en ganska stor en denna gången!


CiaoCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback