När det kommer till fiskarna så är jag arg.

Jag ska börja bli bättre på att skriva här. Mycket bättre. Behöver skriva av mig lite här, känner jag. Det är så himla mycket i skolan just nu igen. Trodde förra veckan att det hade lugnat ner sig, men inte. Tvärtom. Så nu sitter man här med grejerna framför sig och vet knappt i vilken ände man ska börja.. Dessutom så har jag, Lisa & Zlatka varit på jakt efter den där jäkla Emil med som vi ska prata med om utlandspraktiken. Har aldrig träffat en mer upptagen kille!

Funderar ändå på om jag skulle gå en sväng bort till Sanna snart och tjattra igång lite. Det hade varit skönt.

Jag är nu också ganska trött på mina fiskar på FB. (Ja, jag är jättefjantig, jag vet). Dom har liksom blivit mina husdjur och jag får jättedåligt samvete om jag inte är inne och matar dom och så. Men nu har skiten börjat hänga sig, så man får börja om från noll varje gång man går in där. Jag blir totalt galen! Har också börjat se det som en tävling att försöka gå om alla andra på de olika nivåerna, och hur lätt är det när mitt bara hänger sig hela tdien?

Aja, nog med klagan för idag!
CiaoCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback