Aldrig nöjd.

Oj vad längesedan det var jag skrev senast.. 25:e januari.. Får bli skärpning på det här nu.
Det var inte igår jag var såhär rastlös som jag är nu.. Känner bara att jag hade velat ta på
mig löpardojjorna och ta en runda, men då är självklart skorna hemma på Hasslö, tji fick jag!
Det är nog meningen att jag ska vara en soffpotatis, tror jag.. Förresten så kokar jag precis
nu potatis för kanske... andra gången i mitt liv. Det går faktiskt inget vidare..

Det har hänt en massa i mitt liv, men jag orkar inte ta upp allting.

I torsdags åkte iallafall jag och Zlatka hem till hennes föräldrar i Gislaved för att senare på
kvällen bege oss emot Parken och allas vår Ola som skulle vara där. Det var en mycket trevlig
vistelse som jag tackar alla inblandade för, men framförallt min Zlatka :)!

Nu ligger jag här på min soffa och lyssnar på potatisarna som aldrig vill bli klara. De är fortfarande
stenhårda när jag känner på dem och har nu bytt taktik.. Jag ska lyssna på dem istället och höra
när de är klara, och hoppas att jag har ett bra potatisöra.

Funderar på att smälla igång "The ugly truth" snart också för säkert 10:e gången. I löööv it!


Solong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback