I´ve got another confession to make... I´m your fool...

Nu klämmer jag in ett inlägg här innan jag ska kila iväg igen.

I onsdags var det utgång.. Förfesten hölls i mitt palats. Det blev en massa snack och singstar, det är alltid lika roligt. Men jag vet inte vad som hade hänt, för attans vad jag förlorade! Sedan gick vi vidare och gjorde Sivans farligt. Är dock lite besviken på musiken som spelades, men roligt hade vi. Det kan vi tacka vår fina Nina mycket för :)!
Tackar såklart även alla andra fina tjejer som var med... Sanna, Maria, Evelina, Zlatka, Lisa, Amanda & Johanna (?). Usch, hoppas jag inte glömde någon.. Som jag med största sannolikhet har gjort.

Igår var det plugg som gällde. Biblioteket, jag, Sanna & Nina hängde hela eftermiddagen. Ja, man kan nästan säga att biblioteket är min nya pojkvän. Sedan bar det av in mot staden och Becca, där väntades maaaaat, kanongott! Tack för maten ;)! Det blev lite pratstund efter middagen, sedan kände vi allihopa att plugget hängde över oss.. Då fick det bli hem till campus och Sannas lägenhet igen för henne, mig & Nina. Där pluggade vi tills klockan blev halv ett. Då gav vi upp och gick alla hem till sitt :)!

Idag har jag haft seminarie... Jodå. Det gick bra, var dock inget allvarligt seminarie såhär första gången i kursen. Men johojo, lite identitetstänkande kunde Sanna klämma till med :)! Hem några timmar, diskade... Ja, jag har väl hälften av disken kvar dock :(... Ingen som känner att dom vill göra en insats? Varmt välkommen isåfall! Sedan mötte jag upp Lisa efter hennes seminarie, och vi knallade vidare till ICA. Sen hem till henne och hade pratstund. Om allt och inget, men ja, problemen i våra liv mest....
Nu blir det alldeles strax jag som tar mitt pick och pack och drar hem till Zlatka för lite fredagsmys :). Jassi kommer också. Chips, dipp, cola m.m.... Ja, jag tröstäter för nuförtiden är det för jäkla synd om mig!

Imorgon blir det festfestfest, och jag är heltaggad! OH, vad skoj jag ska ha :D!

Och förresten.. Killar, det har jag lagt av med...! SANNA mina ord!

Nehepp... Zlatka och Slottsstaden kallar!
Ciao baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback