I want to break free.

Har idag kommit hem till K-na eftersom att jag är ledig resten av veckan. Mamma & pappa kom upp till mig i Växjö och hjälpte mig att fixa och dona med lite saker samt tog en fika. Sedan begav vi oss hem till lilla Hasslö. Och jag sov snällt som ett barn hela vägen hem i bilen. Det är inte alla som har en sådan duktig, liten flicka som min mamms & papps, inte ;)! När jag kom hem hoppade jag i badet, vilket var helt otroligt skönt. Varför har man inte kommit på ännu att det SKA finnas badkar i studentlägenheter? Bada är ju livet! Efter badet hamnade jag i soffan och här ligger jag ännu. Känner mig otroligt lat, men jag är helt slut som artist idag igen. Kanske att jag skulle gå och lägga mig snart? Fast ändå nej... Jag kan inte somna såhär tidigt iallafall, hur trött jag än är!

Jag längtar faktiskt redan tillbaka till Växjö. Konstigt nog. Men jag saknar alla mina fina flickor, jag saknar Sannas soffa (akta dig, stumpan. Snart kommer jag och spenderar en natt till hos dig).

Helgen.. Ja, den är jag kluvenkluvenkluven om. Egentligen så hade jag faktiskt behövt åka tillbaka till Växjö på fredag igen.. Men jag undrar om jag ska vara busig och hoppa det, vilket jag egentligen inte får göra för det är dumt, anledningen till det säger jag inte.. Men min fina Angelica ska ju ha fiiiiieeeest på fredag och jag antar att det blir utgång efter också, och det vill jag INTE missa. Och kanske, kanske att jag då istället åker tillbaka till Växjö på lördag istället. Och då ska jag ha det fint med mina flickor, fest eller inte?

Imorgon vet jag iallafall att det är fika på gång, och DET ser jag fram emot. Få skvallra lite, samt få höra vad som hänt här i staun, för tro mig, det händer faktiskt en del på några dagar här.


Nehepp, nu orkar jag inte mer. Får se om jag återkommer imorgon :)!
Pöss pau er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback