I want you, all tattooed, I want you bad!

Uppdatering om helgen nu då. Måste bara för övrigt säga att ni nu läser världens fattigaste Sannas blogg :)!

I fredags blev det firande av Angelica hemma hos henne med tjejerna. Det blev god middag och en massa dricka till det. Det blev sedan ett väldigt hastigt flyttande på oss in till stan, där jag snällt fick ringa och fråga Henke om vi fick komma och hälsa på honom en stund. Självklart fick vi det! Och så fick ju han ett lite mer pratglatt sällskap än bara fredagsgroggarna ;)! Därefter begav vi oss faktiskt till Pirajtan, tro det eller ej! Och jag måste säga att det var längesedan jag hade så roligt ute. Men tjejer, jag lovar att jag ska investera i en ny, mindre väska! Haha. Det fanns dessutom ett antal trevliga människor där, jag säger ingenting mera så har jag ingenting sagt ;)!

Igår blev det åter fest. Sandra och jag pallrade oss in till Linn där hon, Catrin och Emma var. Det blev lite skitsnack och pizzaätande (klamydian hamnade bredvid igår). Därefter begav vi oss till Ola, och X antal andra trevliga killar :)! Ojojoj, lekar för hela slanten. Det blev twister, mun-mot-mun lappar, ordförklaringar osv. MYCKET TREVLIGT! Sedan tågade vi vidare till Nivå, och jag höll till godo en stund, sedan blev jag rastlös och hamnade med Ida, Sofie, Emma och Isa på Pirajtan igen. Alltså det var då tusan vad jag släpper loss på det stället, och ja, det kan jag stå för =)! Dessutom så fanns de trevliga "människorna" från i fredags där även igår :)! Det är ju bara satan i gatan att jag ska vara så jävla torr och efterklok hela tiden, och kommer alltid på mig själv med allting alltför sent! Menmen, det löser ju sig alltid :)!

B*A*S*I*K. Så har jag, som sagt, inte sagt för mycket ;).


Och idag har jag kommit upp till Växjö, tågat alldeles ensam vilket är för jäkla tråkigt. Men jag blir iallafall otroligt biffig av att lyfta alla mina väskor ut och in ifrån bussar och tåg. Nu har jag slängt mig på min soffa, och jag kommer på mig själv med att ha ett stort leende på läpparna ibland.. Undrar varför? Haha, jag vet inte vem det kan bero på... Kanske skrattar jag bara åt mig själv emellanåt ;p.

Jag längtar dock hem igen.. Och när jag väl kommer hem nästa gång så vet jag vad jag ska göra =)!

Dessutom så har vi idag diskuterat inköp av en liten vovve till mig där hemma.. Detta kan nog gå vägen så småningom, och isåfall så blir jag världens lyckligaste :)! 

Nehepp, nu blir det lite mys här på soffan.. Sedan ska jag umgås med min Joel-Frank-Lisa, ja, ni vet :)!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback