Mycket har hänt.

Fast jag vet i tusan om jag orkar göra något sådant där långt inlägg, det får bli som det blir. Nu tar jag iallafall bort mitt lösenord härifrån för jag hoppas inte att det ska vara någon fara längre. Ja, ni som vet, ni vet. Nu ligger jag iallafall här i min säng i Växjö och är trött men kan inte somna om, det är kallt som tusan, varför kan dom inte sätta igång värmen ordentligt här?




Perioden från slutet av oktober tills nu i slutet på december/början på januari har inte varit rolig. Jag ångrar den så otroligt mycket, för den tiden förde inte med sig något gott alls. Ibland kan man ju önska att man inte var så otroligt naiv, blåögd. Men gjort är gjort och kan inte ändras på. Tyvärr. Jag hoppas bara att det blir skärpning, och att den hårda ytan så småningom rasar och att ditt riktiga jag skiner igenom och visar hur du egentligen är. Men här har du ingenting för det. Kommentarerna jag hörde ifrån dig sist vi sågs sa allt, det finns inte en chans att jag någonsin litar på dig igen. Den här låten är din, din så det bara smäller om det, för det är precis så jag känt i
minst två månader: Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys.

http://www.youtube.com/watch?v=A9EJTuR0ytQ

Have you ever tried sleeping with a broken heart? Well, you can try sleeping in my bed.

Det sista någonsin om dig, för du ska veta att det gjorde så ont. DÅ.




2009 var inget höjdarår på många sätt, och jag hoppas att 2010 kommer att bli bättre. Har läst att de flesta säger så, vet inte varför, men då kanske man lika gärna hade kunnat hoppa över 2009...? Fast vi klarade ju trots allt oss igenom det.

Det var väldigt skönt att komma tillbaka hit till Växjö och koppla bort Karlskrona för ett tag. Jag har träffat de flesta av kompisarna som jag inte sett sedan innan praktiken, och det var himla skönt att få krama om dom igen. Har haft några mysiga kvällar och nätter på Sannas soffa nu, vilket jag gillar skarpt :)!

Har också träffat en ny "kompis"... Ja, ni borde bli nyfikna ;)!

Och nu antar jag att jag måste öva på min muntliga presentation som jag ska ha klockan ett idag. Jag är inte förberedd och jag är definitivt inte laddad för det. Har varit vaken i en timme utan att somna om, så nu ger jag upp och tar tag i mitt liv istället.
Senare idag så tror jag att jag åker hem en runda. Till Karlskrona. Går ju trots allt bara idag, sedan är jag ledig resten av veckan.

Just nu känner jag bara, mata mig någon. Blev precis akut hungrig. Men man kan nog inte ställa sig och laga mat nu, vid halv nio på morgonen.. Nej, det får bli en macka och matlagning lite senare.. Tror jag.
Lite simning hemma ikväll kanske?

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara en sak, min soffa is the shit!!! ;) Tack för den trevliga helgen Sanna!! Pussaa!!

2010-01-11 @ 20:26:25
URL: http://sannniie.blogg.se/
Postat av: Sanniiee

Jag säger bara en sak, min soffa is the shit!!! ;) Tack för den trevliga helgen Sanna!! Pussaa!!

2010-01-11 @ 20:26:47
URL: http://sannniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback